Ukupno prikaza stranice

srijeda, 16. svibnja 2012.

ČESTITOST

Pozdrav blogeri! Naišla sam na jedan primjer poslovanja najuspješnijeg menadžera dvadesetoga stoljeća. U ovom kratkom citatu on iznosi svoj način poslovanja te kako je svojim čestitim ponašanjem u surovom poslovnom svijetu postao to što je... Budući menadžeri i oni koji to nećete biti držite se svojih uvjerenja i ne odustajte od njih!!

Brucos Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Fairfieldu nedavno mi je postavio ovo pitanje: "Kako uspijevate u isto vrijeme biti biznismen i dobar katolik".

"Vrlo jednostavno", kategorički sam mu odgovorio. " Ja jesam i jedno i drugo."

Drukčije oblikovan odgovor na njegovo pitanje bio bi: tako što u svakoj prilici postupam čestito. Pošto sam jednom prihvatio takav način življenja, od njega nikad nisam odstupio.

U svemu što sam u životu radio on mi je pomagao - kako u sretnim, tako i u nesretnim razdobljima. Ljudi se, vjerojatno, nisu uvijek slagali sa mnom - i ja sam možda, katkad zastupao pogrešne stavove - no uvijek su znali da igram otvoreno i pošteno. Čestitost mi je pomogla da izgradim bolji odnos s naši kupcima, dobavljačima, analitičarima, konkurentima i predstavnicima vlasti. Ona je davala ton cijeloj kompaniji. Za mene nema dvostrukih programa. U svemu postoji samo jedan način - pošten način.




Izvor: Welch, J., Byrne, J.,: Jack Welch: autobiografija najuspješnijeg menadžera dvadesetoga stoljeća, (prijevod Mirna Petani) Naklada Zadro, Zagreb, 2003.

3 komentara:

  1. Slažem se s ovim postom. Način poslovanja u kojemu bi se promovirala '' čestitost '' bi sigurno bio puno bolji nego današnja nemilosrdna konkurencija, korupcija i sve ostalo. Samo, malo teže je ljude natjerati da budu pošteni :D.

    OdgovoriIzbriši
  2. kao i u svemu u životu, moramo početi sami od sebe ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. slažem se sa jednim i drugim komentarom..svi gledaju samo sebe i kreću prvo od sebe, trebali bi početi misliti malo više i na druge!

    OdgovoriIzbriši